GOD MORGON

Vaknade vid 05.30 tiden och kunde omöjligt somna om
Kroppen och ryggen värker efter att bärande och slit
Plus att jag för tillfället sover i gästsängen tills jag får min nya säng och det gör ju inte saken mycket bättre, något hårdare än den jag är van vid.
Låg och vände och vred på mig ett tag innan jag beslöt mig för att gå upp och göra lite nytta
Under hela veckan så har bokföringen hängt som ett ok över axlarna så det var ju lika bra att gå upp och ta itu med det direkt
Sagt och gjort, på med kaffet och ner på kontoret som i övrigt är jävligt rörigt då allt ligger i högar på golvet då vi tömde ena skåpet till Lars. Organiserar det en regnig dag .
Fick skrivit ut alla papper i alla fall till revisorn och jag sätter ihop det lite senare under dagen
I dag ska jag nämligen åka in till Helsingör och träffa Henriette
Bara hon och jag blir det så vi kommer nog sätta oss och fika , prata och gå runt i Helsingör och bara mysa lite.
En semesterdag helt enkelt mitt i allt. Klockan 10 ska vi träffas på blomstertorget och sen får vi se vad dagen bjuder på.
Vädret ser ut till att bli fint i alla fall :-)
Klockan är ju bara 07.23 så det är ett tag till av morgonen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...