PANNKAKSLADAN

Tog ett beslut i fm med tjejerna om att åka iväg och äta pannkaksbuffe
Det blev positiv röstning för det så efter att ha varit på Ticket på Väla och bokat flygbiljetter till Mallorca till mig och tjejerna ( tjoho)och handlat på coop med Lars så körde vi iväg mot Höganäs och pannkaksladan
Åt så det sprutade ut ur öronen och det är ju bara så gott med alla tillbehör
Efteråt så gick vi en runda på området och kollade på alla djur innan vi åkte vidare
Vi var inte riktigt sugna på att åka hem direkt så vi körde en runda och hamnade till slut på små grusvägar nån stans på Söderåsen.
Hur Spännande och hur vilse vi än var så hittade vi hem till slut och det blev en fin tur i skogen
Nu sitter jag i köket och tittar på regnet som fullkomligt öser ner och jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig tills jag ska ta bussen ner till stan där jag ska träna ett piloxing pass
Cassie har bilen och vår stora är på verkstad och man kan ju lika bra vänja sig vid att ta bussen
Längesen jag tränade så jag kommer mest troligast dö ....
Ha ha

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...