CORNELIAS 14 ÅRS DAG

Väckte cornelia med skönsång kl.08
Frukost på balkongen till ett regnigt Mallorca
Hade vaknat flera ggr i natt av att rummet lysted upp och det blixtrade och åskade massor
Beslöt oss för att ta en tur in till Palma stad när det ändå var dåligt väder
Tog bussen in vid 10 tiden och var hemma igen vid 15.30 tiden

Vi har gått massor och fötterna är mörbultade igen så när vi kom tillbaka kände jag att  jag ville slappa / vila vid poolen medan tjejerna valde ett svalt rum. 
När kvällssolen tittade fram och det blev riktigt varmt så gick jag och cassie ner till stranden och tog ett kvälksdopp, så skönt 

Senare på kvällen gick vi ut och åt på en fin restaurang med fantastiskt god mat . Så god mat vi fick. Satt och njöt där några timmar innan vi gick ner mot stranden igen för att ta en drink 

En mysig dag och jag tror nog att cornelia är nöjd :)
Bilderna är från dagen

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...