1 ÅRS KALAS

Började förmiddagen med att lägga oss vid poolen ett litet tag
Varför vi valde poolen var för att vi skulle i väg till Andtrax för att fira Luna -Elisias 1 års dag och Patricia och Dean hade bjudit in oss till poolparty
Gick inom Bonanza Hotell först och bokade in oss på en halvdagstur i morgon bitti då vi ska åka till Drach Cave ( drak grottorna )
När det var bokat så tog vi taxi till Andtrax och firade lilla snäckan med ett riktigt bull och saft kalas och badade lite i poolen där.
Till mina föräldrar vill jag säga - Tina Turner och hennes gitarrist hälsar :)
Träffade nämligen de och de blev så glada att höra att ni mådde bra och de hoppas få träffa er snart igen .
Nu är vi tillbaka i vår Studio och jag kokar kaffe på gammeldags vis , ha ha och sitter på balkongen och blickar ut över havet och udden av Mallorca
En liten siesta innan vi går ut på stan för att leta efter en restaurang som serverar paella
Något som bägge tjejerna tyckte var supergott när vi åt det inne i Palma
Ska väl finnas här någonstanns hoppas jag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...