SKAM DEN SOM GER SIG

Hittade en fin och helt ny lampa på tradera
Nypris 1395 kr och jag budade hem den för 475 kr
Tjoho
Fick den nån dag senare och insåg ganska snabbt att det minsann inte bara var till att plugga in lampan i taklampsuttaget :(
Nä då så lätt ska det ju inte vara tyvärr
Så fick börja med att leka elektriker
Koppla bort det fina lamputtaget
Borra upp lampfästet
Koppla in trådarna i lampan direkt och kolla så det verkligen funkade innan jsg sen påbörjade själva upphängningen av alla glaskulorna
Turligt nog var påsarna numrerade och när jag luskat reda på i vilken ände jag skulle börja så påbörjade jag finliret
Tråd för tråd hängde jag upp
Ett jäkla jobb men jag är så nöjd
Ska bli spännande att se hur det ser ut när det är kväll och mörkt

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...