TRÄDGÅRDSDAG

Tillbaka till verkligheten igen
Efter en hektisk och lång vecka med jobb från 8 - 19 så blev det äntligen helg
I går kväll kom Kattis en runda och vi satt ute och snackade till 23 tiden
I morse kom Maria och hämtade mig och vi åt frukost på stan :) annars i
dag har jag hållt på i trädgården hela dagen med att klippa häcken , rensa ogräs, klippa buskar , gräs mm.
Körde ut en runda på väla för att växla tillbaka lite euro
Nu är det kväll och en fin sådan och jag får slappa lite i soffan och ha lite bara vara tid med mig själv
Imorgon blir det IKEA , behöver lite små prylar och en ny bänk till jobbet .
Ha en go lördag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...