DANSA MIN "DOCKA" (foto)


Cassandra kom hem från dansen, helt lyrisk inför deras uppträdande nästa söndag på Grand Hotell i Lund,hennes hår var uppsatt i en knut med hårnät och jag fick ta en ordentlig titt på hur det var uppsatt så att jag kunde göra det lika bra på henne till uppvisningen. Sen skulle det provas scenkläder ( fotot) det kommer till en hög hatt och en kort frack, det ska väl påminna lite om Lisa Mineli stuket på showen.
Tyvärr får föräldrarna inte se uppvisningen denna gången utan vi får helt enkelt vänta tills det blir avslutning på Idrottens Hus.
Men det är ju klart....Cassy dansade ju för oss ikväll så vi fick en liten försmak på hur det skulle se ut och jag kan föreställa mig att det blir riktigt bra.
Snön vräker ner nu och jag önskar innerligt att den är borta till imorgon.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...