HURTFRISK??

Ibland är det bra att inte ha bil...Lars behövde den idag ,stackarn skulle till tandläkaren, usch. Jag tycker personligen inte alls om tandläkare och blir rent kallsvettig varje ggr jag sitter i den där stolen och kramar armstöden. Tack och lov blir det oftast bara lite putsning och tandstens borttagande för min del.
Som sagt ,idag fick man allt vara hurtig..gå till dagis började man morgonen med, för att senare på dagen upptäcka att alla frimärkena var slut ( och jag var bara tvungen att skicka några fakturor)så det var bara att hoppa i skorna igen och promenera till posten. Tredje promenaden blev när jag gick till postlådan för att skicka fakturorna och då kändes det ju lika bra att jag kunde ta en extra tur ( det hade jag tid med innan nästa kund)så det blev en längre runda även då och nu känner man sig ju riktigt hurtig. Nä nu kallar jobbet, idag kör jag på till kl.19.30 och sen är man väl slut som artist.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...