Å NEJ.......INTE NU..!!!!!!.

Jaha, så hände det som inte får hända....varför sa jag till Lars igår att "Det förvånar mig inte om Cornelia är sjuk imorgon bara för att vi har som mest att göra".
Och vad händer....just det Cornelia vaknar givetvis med feber. Panik!!! Hur löser vi detta nu? Jag har fullt i min kalender och kan knappt flyta runt på mina kunder utan att dom riskerar att få vänta ett par veckor. Tack och lov löser Lars det genom att jobba hemifrån fram till kl.12.00. Okej då får jag allt försöka komprimera min dag, ringer runt till kunderna, trycker ihop några innan kl.12 och sen blir det en intensiv kväll istället. Som tur är har jag min älskade mor som ställer upp på eftermiddagen och tar hand om Cornelia när jag börjar jobba igen. Skönt ,då behövde jag bara flytta på en kund. Telefonen ringer.....akuta patienter, med ryggont( 3 st )måste tyvärr säga nej, finns inte en möjlighet att finna tid till dom, ber dom återkomma på måndag. Typiskt! Får försöka lappa ihop morgondagen också, tur det snart är helg igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...