JAG GER MIG........

Gissa vem som ringt.......!!!Just det...fast idag bara 2 ggr och sista ggr för att tala om att hon kunde komma imorgon fredag på en tid som hon tidigare inte kunde men som jag då hade sagt var ledig...
Då insåg jag ju att nu kommer jag inte undan från den här tjejen som ringt och nästintill terroiserat mig så det var ju lika bra att ta tjuren vid hornen och boka in henne. Men det är med visst vedmod men samtidigt är man ju lite nyfiken...vem är hon?? För er som inte hänger med så får ni gå tillbaka till gårdagens skrift.
Barnen lagda ( iallafall den lilla) och Lasse är på HIF match som alltid när det är hemma match. Jag för min del ska nog lägge lite gurka på ögonlocken och försöka ANDAS. Trevlig kväll.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...