HELT SLUT

Känns som om jag kört världens träningspass ( som om jag skulle veta hur det känns)helt slut i kroppen och knoppen. Har ändå inte haft så krävande kunder idag men alla har varit väldigt pratglada och det är ju i och för sig trevligt men man blir trött i huvudet. Berättade för Lasse om den här kunden som verkade tro att man var odödlig och han frågade om det var någon som drev med mig??Den historien som jag berättade här innan var ju förkortad i micro delar för att inte tråka ut er med all text, i själva verket så var det mycket mer dryftande fram och tillbaka om tider hit och dit och tro det eller ej men 2 ggr till har hon ringt mig och frågat om det kommit in nått återbud idag, imorgon eller på fredag......
Hjälp!!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...