PAPPERSARBETE

Lagom mycket kunder idag,jag hann t.o.m göra iordning bokföringen och det var ju tur det för när jag insåg att jag inte gjort bokföringen sen i februari månad blev jag lite svettig....det var ju lika bra att bita i det sura äpplet och sätta igång. Vilken underbar känsla sen då när jag var klar, alla papperna i ordning.
Ikväll gör Cilla debut som terapeut i min källare så numera kan vi även erbjuda blodanalyser här, jätteskoj, hoppas det går bra för henne men hon hade redan kunder inbokade nästa vecka också. För er som inte varit här så undrar ni nog hur stor källeren och kliniken är eftersom både jag ,Kate och nu Cilla jobbar här, men det är så att Cilla är här dom kvällarna som antingen jag slutar tidigare eller när Kate inte är här, just nu har hon mitt rum och jag slutade TIDIGT ikväll.
Lars var iväg på dagiset idag på samtal ang Cornelia och för ett halvår sen när fröken frågade vad hon ville bli när hon blev stor så var hennes önskan att bli en prinsessa. Denna ggr nä Cornelia fick samma fråga så svarade hon - Jag vill bli en sån som vattnar blommor....och om det är för svårt så vill jag bli polis.
Ha,ha kontrasten däremellan är ju ganska stor och är det verkligen svårare att vattna blommer i barns ögon? -Vad gör då en polis frågade Lars...-Jo sa Cornelia, dom jagar tjuvar ,sätter handfängsel på tjuvarna och skjuter dom sen(????). Frågan är då...var fick hon det ifrån??
Barn är härliga.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...