FREDAG, GOTT FOLK

Morgonen började med att vi fick besök av persienpågarna, nu är det hög tid att byta ut markiserna till lite nya fräscha tyger. Trodde det skulle vara en baggis att välja ut ny väv..ha..idiotiskt....fanns ju typ en halv miljon olika färger och mönster,nä det var ett svårt beslut och det vill jag inte ta själv så en utflykt till Perstorp får det bli för att närmare kolla färger och mönster.
Dagen rullade på, hade många kunder som blev av med några cm runt midjan idag och det är ju alltid uppskattat.
Sen var det hämtning på dagis,tvätt och lita andra bestyr. Det verkar inte bli nån bio idag iheller,frågat ett par kompisar men eftersom man som vanligt är ute i så god tid så kan ju alla....NOT...alla var upptagna( dom jag frågade då alltså).Det typiska är ju att jag kunde idag inte imorgon eller nån kväll nästa vecka eller till nästa helg då det verkade som om tjejkompisarna kunde. Jag fick frågan varför jag inte gick med Lars......inte för att jag inte vill MEN han har liksom sett den på förhandsvisningen och jag tror inte han är sugen på att se den igen,thats why. Gå själv då , jamen hur kul är det då på en skala??? Inte speciellt.
Jaja, den släpps väl snart på dvd så jag får väl hyra den istället ( stackars mig ).
Jag måste också bara nämna hur katastrofalt dåliga programledarna är i Melodifestivalen, dom är så jäkla pinsamma och bruden hon verkar ha lika mycket i huvudet som " ni vet vem" som jag har fått på halsen, jösses vad usla dom är ,och sen killen som hela tiden ska hålla på och krama och hålla handen eller hålla om bruden....jag undrar bara HUR gick det till när dom fick uppdraget att hålla i en sådan tillställning???? Fruktansvärt dåliga programledare,riktigt pinsamt dåliga...
Så, nu har jag kräkt av mig lite också.....känns bra........
P&K

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...