SNART FREDAG

Vilken lugn och skön vecka det blev om jag nu jämnför med förra veckan som var rent katastrofal, denna veckan har man gjort annat än bara jobbat känns det som och det är en ovanlig känsla. Tänk, fredag imorgon, mmmmm va skönt. Tänkte gå på bio....det har man ju tjatat om ett tag nu MEN jag känner verkligen att imorgon är det dax...får nog kolla om nån kan och vill följa med. Någon som vill med????
Jag och Kate lyckades få till vars en behandling också idag..det blev Beautytek behandlingar, 3 cm på midje måttet, kändes helt ok efter 25 min behandling. Kate var strået värre, 4 1/2 cm. Nu fattas typ bara 10 cm till hi,hi. Kanon bra när man vill minska snabbt ,synd det inte går att behandla sig själv då hade jag varit som en sticka nu. Anmälningarna ramlar in lite smått fortfarande till klassfesten och det är ju super kul MEN..fortfarande långt ifrån tillräckligt.
Imorgon blir det ytterligare en lugn dag med kunder, bara Beautytek behandlingar inget ansträngande alls och så BIO på kvällen.
Nu är det dax att stoppa lillfisen i säng så ha en skön torsdags kväll gott folk och njut av samifinalen i melodifestivalen.
PEASE,LOVE AND UNDERSTANDING

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...