KLASSFEST

Det börjar äntligen dimpa in lite anmälningar till vår klassträff som jag och Maria försökt dra ihop....men nu verkar det banne mig hända lite. Har fått in lite anmälningar från kompisar som inte var med på 25 -års återträffen så jag ser fram emot att träffas igen. Ska bli SÅ kul, men jag hoppas verkligen att fler kommer just nu är vi ca 12 st, så kom igen.
Hektisk dag idag också ( man njuter då av dom lugnare dagarna,)"gissa vem som ringt mig" har varit här och fullständigt sugit musten ur mig som vanligt, att människor kan vara så jäkla jobbiga....
Jag har faktiskt hunnit med en liten 10-minutare i min efterlängtade solstol också idag (tro det eller ej)och nu väntar jag på att nästa kund ska dyka upp och sen drar kvällspasset igång.
Njut av solen, ljuset och ledigheten.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...