ÅH VAD JAG ÄR TRÖTT

Lasse är ju lika bra på att smyga som en elefant, han gjorde nog sitt bästa men tyvärr så är man alldelles för lättväckt så givetvis vaknade man till när han tassade ner för källartrappan och satte på TV,n. Hade svårt att somna igen, varmt och kan inte öppna fönstret för haspen har gått sönder. Snurr ,snurr ett litet tag , somnade för att åter igen vakna till elefantstegen i trappan. Varmt, ljust men ändå för tidigt att gå upp. Somade om igen och vaknar när Cornelia kallar kl.07.00 att hon är täppt i näsan, lika bra att gå upp. Ska börja röra på mig och aj,aj, aj vilken jäkla träningsvärk jag har i mina vader och ryggen sen då ,aj,aj.
Ska ju bli "skönt" att få massage idag igen ( eller not) på mina redan skitömma muskler. Men jag kan dock tilllägga att igår så kändes benen så mycket mer fastare och jag var väldigt förvånad över resultatet. Skulle nog behöva rulla med bambupinnarna varje dag. Nu vill Cornelia ta över datorn här och spela spel och jag får upp och göra vid mig. Kursen börjar med en hotellfrukost så jag kan bara ta det lugnt nu på morgonen och det är skönt efter denna natten. Har dock blivit en del koppar kaffe.
Njut av värmen gott folk, det ser ut till att hålla i sig.

1 kommentar:

Catrin sa...

Hej Tina
Ja vill man va fin får man lida pin sa alltid min mormor. Vill du ha fler försökskaniner så ställer jag gärna upp.
Ha de gott
Soliga hälsningar
Catrin

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...