SNACKA OM SLÖA.....




Jösses...vad gjorde man idag då?? Inte ett skit, slappa, slappa, slappa och åter slappa ( mellan varven som tvätten och disken gick)låg lite i solstolen ömsom frös ömsom svettades lite väl stora moln ibland....
När klockan var 17.00 kände man bara för att hyra en film och slappa lite till MEN då var det ju bara en timme tills grannarna och deras kompisar från Göteborg (Nina och Jocke ) med familjer skulle komma in och grilla.....något som bestämdes igår mitt i all fylleri....hur kunde vi nu vara så korkade ( ha,ha ).Det var ju bara till att börja fixa iordning lite att käka, kändes lite tröttsamt.....
Som tur är så kom vi igång snabbt igen tack vare det lättsamma folket....härligt när det inte behöver vara så märkvärdigt. Jag tror nog att Louise och Herrbjörn tyckte att det var skönt att slippa tänka på middag idag, stackars gäster....dom hade fått lite salta pinnar.....(fniss)
Mindre trevligt eller trevligt beroende på hur man ser det så fick man ju se en del foton som någon/några tagit under gårdagen ( hrm)och som sagt och synes vi hade SKIT TREVLIGT. Jag lägger in lite kort (utan att skämmas)har man trevligt så har man, eller hur!!!??? Efter kvällsmaten så var vi ganska gäspiga allihop så det blev ( tack och lov ) inte så långdraget utan man fick en chans att slänga sig i soffan också. Det låter kanske för jäkligt att skriva tack och lov men jag tror att dom som var med igår förstår vad jag menar, kan tillägga också då att JAG mådde fantastiskt bra imorse.....mot vad andra gjorde. Okej gott folk partybilder , and if you dont like what you see...dont blame me....








Okej ,det fanns fler bilder....MEN det kommer som ett julkort (ha,ha)då snackar vi en riktigt läcker julskinka....!!!!!
Sorry Herrbjörn...jag ljög... jag kan INTE lägga ut bilden...måste tänka på mitt rykte ha,ha men visst vi alla har en baksida ( fniss )

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...