EN MÅNDAG SOM ALLA ANDRA....


Började redan kl.08.00 idag så min mor kom för att hämta Cornelia och köra henne till dagis på morgonen. Tusen tack för hjälpen mor, du vet att jag tycker att du är en guldklimp. Sen rullade dagen på i lugn takt, det gick mer eller mindre i ett fram till kl.18.00. Inga större katastrofer idag inte. Jag och Cassy åkte till Maxi när jag slutat,skulle varit inom ÖB men dom han stänga, jaja det kommer ju fler dagar i veckan. Ikväll är det änne ett avsnitt av Prison Break på trean. Jag kan inte besluta mig för om jag fortfarande gillar serien eller om jag tycker att den gått överstyr, det börjar likna Dallas.....det finns liksom inget slut och det kan bli ganska tråkigt i längden, jag får väl ge serien någon chans till innan jag beslutar mig.Det är lite trist att dom visar programmet så sent mellan kl.22-23, jag är glad om jag lyckas hålla mig vaken till första reklampausen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...