SÅ JA...NU ÄR MAN NÄSTAN KLAR

Efter den dramatiska morgonen som innefattade mord och undanröjning av liket så gav jag mig på källaren igen efter att jag kört Cornelia hem till Isabell. Fick målar hjälp av Cassandra som dock tröttnade lite för fort. Jag hann nästan att bli klar när klockan plötsligt var kvart i två. Shit jag skulle ju vara hos Patricia kl. 14.30 och få helrenovering av nyllet och hur såg jag ut nu då..?? Vit prickig av all färg, håret i alla vädersteck och med kurrande mage. Hoppade av kläderna samtidigt som jag sprang upp i duschen, Cassy var klar för henne skulle jag köra hem till mor och far så att dom senare kunde skicka henne till frissan eftersom jag inte var hemma. Nåja jag han med dusch ,macka och hem till mina föräldrar med Cassy. Där stod mor och slet och drog i ett vattenledningsrör, far låg i krypgrunden och skrek efter ledningen, stackars mor hon slet och drog så det var bara till att hjälpa till att dra och slita lite och tillslut få ner ledningen / röret ner till far genom ett litet hål nere i marken. Klockan gick och jag fick slänga mig iväg igen, men jag hann. Sen låg jag och njöt hos Patricia medan hon plockade, klämde, vaxade ögonbryn, masserade och höll på, åH vad skönt att bli omhändertagen i en och en halv timme. Lovely. Cassandra kände jag knappt inte igen ,jösses så fin hon var ,hon hade tom sagt till frissan att hon ville ha lockigt hår så hon hade tagit sig tid att locka håret på henne. Min lilla ( förlåt Cassy) jag menar STORA tjej börjar bli riktigt stor nu.....snart dax att sitta hemma med bössan. Utöver sin beundran över dottern så har jag faktiskt målat klart idag, väggar,tak och fönster och det känns ju kanon skönt, nu ska allt bara på plats igen.
Ha en skön kväll
Så här söt blev min lilla tjej ( förlåt) stora

1 kommentar:

simone sa...

Så vacker hon är! :)

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...