ONSDAG

När jag hade en paus i jobbet så tänkte jag att jag slänger in ungarna i bilen och kör bort till poolen så att dom kan få bada ett litet tag innan jag skulle börja jobba igen. Sagt och gjort ,halvvägs framme får jag ett sms från Kate ( min kollega)som meddelar mig att jag har en kund som väntar...???? Ehh, ??!! Ringde upp Kate och bad att få tala med den som satt och väntade i källaren och det visade sig att min kund helt hade fått för sig att det var Torsdag idag....-Nej sa jag ,du ska vara hos mig imorgon...isamma stund så tänkte jag att det hade varit bra att ta henne idag istället för det skulle innebära att jag hade längre lucka imorgon och hann med en del ärenden. Frågade mor om hon hade tid till att titta till barnen medan dom badade, det hade hon så jag körde tillbaka hem igen,tände, startade maskinen ,behandlade ,hoppa in i bilen igen och tillbaka till mor och barnen. Blev inte så lugn timme som jag tänkt mig ( för min del då alltså ). Packade in barnen i bilen och hem igen och fortsätta jobba. Nu blir det då förhoppningsvis lugnare imorgon, men man vet ju aldrig. Jag fick lite intensiv massage av Kate idag innan hon körde hem, ont i höger axel som f-n ,tur det snart är semester.
Har problem med min mail, verkar som om den håller på att hänga sig igen, vill inte ladda hem mail, skit också rent ut sagt har ett hotell som jag skulle behöva betala på Phi Phi men jag kommer inte in på min mail. Helsike också....datakunnig person får gärna höra av sig I NEED HELP NU.......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...