VACCINERAD


Det var med motvilliga steg som jag begav mig iväg för att hämta barnen på skolorna, idag skulle vi vaccineras.
När vi kom ner till hamnen så tänkte jag -OH MY GOOD, det var total trafikkaos.
Vi var där nere strax efter kl.13.00 och redan kaos tänkte jag.
Hittade en parkeringsplats och insåg att vi skulle köa ute i regnvädret.
Men gissa om jag blev förvånad, det tog tre sekunder sen var vi inne och anmälde oss sen tog det en minut så satt vi på stolarna och blev vaccinerad och ytterligare någon minut senare var vi på väg till bilen igen. Otrolig organisation.
Cornelia ville bli vaccinerad först och sen blev det Cassandra och sist jag själv.
Det kändes absolut inget. Cornelia hade ont i armen men jag känner absolut ingenting och inte Cassy iheller, men vem vet det kanske kommer.
Men nu är det gjort..........

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...