PÅSAR

Inte mycket sömn inatt. Vaknade 03.50 och kunde omöjligt somna om. Låg och tänkte på Busen och på mina föräldrar. Jag velade fram och tillbaka om hur och om jag skulle tala om för dom att busen inte mår bra. Bestämde mig för att medela dom fallifall något skulle hända så dom iallafall var förbereda. Det blev ett långt sms. Sen är ju frågan var dom är och om dom överhuvudtaget får mitt medelande. Om man nu ska försöka se nått positivt i allt så är det att dom iallafall inte ringt inatt från djursjukhuset. Det är ju positivt, då har han inte blivit sämre under natten. Nu får vi vänta tills ronden på djursjukhuset varit så nån gång mellan 10.00-14.00 ska dom ringa mig. Håller tummarna stenhårt.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...