LILLLÖRDAG

Halva veckan är vi inne på redan, går sjukt fort nu.
Jobbet rullar på, larverna verkar vara borta och inga fler oförutsedda händelser har hänt.
Igår var det zumba på kvällen och jag gäspade stort när vi körde dit, men man tog i för kung o fosterland oså svetten sprutade och det är ju bara så härligt.
Idag är det en hyfsat lugn dag och det kan behövas för morgondagen har inte många luckor.
Längtar lite extra tills imorgon, då ska jag få hit nya städare. Äntligen ska kanske huset bli helt rent.
Jag har inte hunnit med annat än att dammsuga o svabba golven så jag kan lova att dammet ligger i flera cm på tavelramar, dörrkarmar. lister m.m.
Det går helt enkelt INTE att hinna med att städa 330 kvadratmeter hus alldeles själv.
Så gissa om jag längtar :))))
Nä, nu är det dax att sätta fart med lite förberedelser.
Ha en skön dag !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...