HUVUDVÄRK

Stön, har aldrig eller sällan huvudvärk....
Fast idag har jag :-(
Måste ta itu med en optiker också tror jag.
Annars har jag varit duktig idag- har FAKTISKT ringt och bokat tid hos Distriktsköterskan för koll av blodtrycket, check !
Fast min kollega Lena tog det på mig idag och det hade faktiskt gått ner till 151/77
Lika bra att kolla det ändå, nu när jag har fått en tid nästa vecka och det behöver ju faktiskt gå ner lite till.
Vad har jag mer gjort, jo jag ringde faktiskt även patent och registreringsverket också idag. Typiskt nog var dom på kurs så jag får försöka komma ihåg att ringa dem imorgon. Så jag får vänta med att bocka av den raden.
Sen får jag nog som sagt verkligen ta itu med optikern också, märker ju att synen blir sämre och jag glömmmer ju varenda kväll att jag ska plåstra mina tinningar.
Det är ju faktiskt så att rätt många kunder sagt att synen blivit bättre sen dom plåstrat sig....
Att det ska vara så svårt att komma ihåg sig SJÄLV då.....
Vet ni, jag går direkt ner i källaren och hämtar plåstren och lägger på nattduksbordet, så ser jag ju dem ikväll :-)
Problemet är väl ( i vanlig ordning ) att på väg ner till jobbet så kommer jag väl på nått annat som jag kan göra på vägen och så glömmer jag bort att det faktiskt var plåsterna jag skulle hämta från början .
Suck ! sååååå typiskt mig......
Snark !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...