VI LYXAR TILL DET

När Lasse kom hem från jobbet så stack vi direkt till Jysk o hämtade en garderob som jag reserverat . Efter att ha stått utomhus och väntat på den otroligt trevliga tjejen som jobbade på lagret var vi ganska genomfrusna. 
Därför lyxar vi till det lite extra idag med 
mina fina mjukisskor som jag fick i julklapp :)
Oxfile ( ligger o väntar i folie så det blir ingen bild )
Och ett riktigt gott vin av årgång 2003
Lyxigt gott och tro mig ENORMT gott vin.
Min far brukar säga att vi dricker för mycket ( han läser min blogg )
Men det var faktiskt ett tag sen jag la in ett gott vin.
Trevlig fredag ;)) till alla er !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...