LÖRDAGS NÖJE

Målade badrumstaket :)
Blev bra, men kanske man får ta en runda till imorgon.
När det var klart släppte Lasse av mig o Cornelia i stan uppe vid kärnan innan han sen skulle iväg till Höganäs . Bomb orkester har spelning i Melbystrand ikväll.
Jag och Cornelia gick o gick och inte tycker jag att Hx festivalen är mycket att hurra för.
Efter X antal timmar så mötte Cassie upp oss i stan och vi åt på Koreana innan vi åkte bussen hem igen.
Väl hemma blev det bestämt att Cornelia skulle sova hos Tilde så vi cyklade dit.
Nu ska jag o Cassie titta på nostalgifilmen Pretty Woman.
Bäddar ner oss i soffan , trycker i oss ett kilo godis och bara myser.
Cornelia har by the way fått läsglasögon

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...