DRACH CAVES

Sitter just nu på flygplatsen och väntar på planet som ska ta oss hem
I går tog vi en bussresa till den stora grottan Drach Cave
Det var lite nervöst med tanke på att vi skulle in i en grotta och gå 110 trappsteg ner och jag med min klaustrofobi.
Men det gick förvånadsvärt bra trotts mängden människor och trappan som ringlade sig igenom grottan
Väl nere i grottan fick vi sen ta plats på bänkar och lyssnade på en orkester som spelade ombord på en roddbåt.
Grottan släcktes ner och de upplysta roddbåtarna dök upp unifrån djupet av grottan
Magiskt fint
När vi var tillbaka efter vår halvdagstur så gick jag och cassie till poolen ett litet tag innan det var dax att packa ihop våra resväskor för hemfärd.
När det var gjort och vi hade duschat så gick vi ner för de 100 trappstegen ner till vägen som tar oss till stranden
Där åt vi en middag från en restaurang med fantastiskt utsikt
Meningen var sen att vi skulle tagit en sista drink men cornelia fick ont i magen och vilade ett tag på rummet
Lite senare försökte hon ta sig ut för hon ville så gärna ha en non alkoholic Pina Colada drink och coccos glass
Vi försökte men hennes magknip gick inte över så det blev en kort kväll.
Lika bra det eftersom vi skulle upp kl. 06
Nu sitter vi alltså här och väntar på planet och i morgon bitti kl. 08 är det dax att börja jobba igen och dagarna är åter igen fullbokade från morgon till kväll .
Har i allafall haft det underbart och har njutit varje dag